×

Social Media Marketing.

Social Media Marketing benut veel kansen die je voorheen nooit voor ogen had.

Hier liggen onze sterke punten:

  • Geautomatiseerde Chatbots
  • Retargeting met verschillende doelgroepen
  • Creëren van organisch bereik via contentmarketing
  • het optimaliseren van de social media pagina

Social Media Marketing | Geautomatiseerde Chatbot.

Dat gaat als volgt: Als potentiele klanten meer informatie willen inwinnen over jouw product of dienst. Kan dit op verschillende manieren gebeuren. Bijvoorbeeld door online jouw producten of diensten online te bekijken, jouw direct te bellen of contact op te nemen via de mail. Dit zijn de 3 meest voorkomende manieren op dit moment. Maar jij wilt natuurlijk vooruit met jouw Social Media Marketing en het beter doen dan jouw concurrenten. Want zeg nou eens eerlijk, hoe persoonlijk is nou een pagina op je website? Hoe persoonlijk is die contactpagina op je website? En een belletje? Wie krijg ik aan de lijn? Neemt diegene überhaupt wel op? Krijg ik dan een verkooppraatje of krijg ik écht de informatie die ik wil? Daarom is het misschien eens tijd om naar een geautomatiseerde chatbot te kijken. Gelukkig zijn wij daarin gespecialiseerd. Met een geautomatiseerde chatbot kan jij heel persoonlijk en laagdrempelig jouw potentiele klant van informatie voorzien met een conversie als doel natuurlijk. Je kan op talloze manieren informatie verschaffen via deze Social Media Marketing strategie. Doe je dit per product of dienst? En ga je het überhaupt wel over je diensten hebben? Waarom stel je jezelf bijvoorbeeld niet voor in de vorm van een video?


Dus een hoop vragen waar we eerst antwoord op moeten krijgen willen we de geautomatiseerde chatbot bewerkstelligen en daar help ik je graag bij. Een afspraak inplannen doe je hier. Wil je een voorproefje? Gebruik dan de chatbot op deze website!

Social Media Marketing | Een retargeting advertentie.

Een retargeting advertentie is een advertentie waarbij je jouw potentiele klanten in een trechter ‘’gooit’’ om uiteindelijk conversies te bereiken. Dit kan je op verschillende manieren inzetten maar eerst is belangrijk om jouw doelgroep te bepalen. Wat zijn de diensten of producten die je aanbied? Zit je bijvoorbeeld in de agrarische sector of in de mode? B2B of enkel de consument? Dit is namelijk de basis van een goede advertentie. Want heb je een doelgroep die niet aansluit op jouw producten of diensten? Waarom zouden ze dan wel jouw producten of diensten afnemen? Die kans is erg klein. Te klein en daarom is het belangrijk om dit goed af te stemmen. Nadat de doelgroep bepaald is gaan we de advertentie vormgeven. Hiervoor worden teksten verzonnen, content gecreëerd en verschillende sets opgebouwd. Deze worden wekelijks geanalyseerd zodat we grip hebben op wat er gebeurd. De advertenties kunnen we namelijk uitzetten als we zien dat de advertentie niet optimaal converteert. Dit is erg waardevol omdat je dan niet ‘’je geld weggooit’’ maar we met hetzelfde budget een nieuwe advertentie kunnen opzetten. Kortom, er zijn een hoop mogelijkheden en een hoop haken en ogen aan dit verhaal. Het kan zeker van toegevoegde waarde zijn om jezelf hier in te verdiepen.


Ik ben in bezit van een Facebook Business Mastery

Social Media Marketing | Organisch bereik.

Via Social Media Marketing heb je 2 manieren om in de tijdlijn van jouw doelgroep te komen. Namelijk door middel van een organisch bereik en door middel van betaald bereik zoals een retargeting advertentie, wat hierboven beschreven is.

Het verschil tussen betaald bereik en organisch bereik is dus geld. Met betaald bereik word je een gesponsorde post, zoals je vaak ziet in je tijdlijn. Met organisch bereik ben je een ‘’gewoon’’ bericht. Hiervoor betaal je niks aan Facebook. Organisch bereik creëren kan op vele manieren. Denk hierbij aan een live video, foto’s, video’s, 3D foto’s en ga zo maar door. Er zijn veel verschillende manieren om jouw content te verspreiden. Om voor jou te bepalen wat werkt en wat belangrijk is, moet je jezelf een paar dingen afvragen. Bijvoorbeeld; heb je een gezicht voor jouw onderneming? (wat sterk aan te raden is) Wil je met animaties werken of hou je het bij je producten? Dit zijn enkele belangrijk afwegingen die je moet doen voordat je lukraak je organisch bereik gaat creëren. Al deze factoren vormen samen de content strategie. Via deze strategie ga jij jezelf op de markt zetten.
Je kan met mij een eenmalige afspraak inplannen om deze strategieën door te nemen en te bepalen wat belangrijk voor jouw onderneming is. De afspraak aanvragen doe je hier.

Enkele grepen uit ons werk.





Direct meer informatie? Chat met ons!

Download hier de algemene voorwaarden dienstverlening


Geïnteresseerd in een demo?

Vul dan onderstaand formulier in.

Privacyverklaring | Copyright by BAG Media | Created by BAG Media